City Drop in - Startsida Facebook

2901

City Drop In Sundsvall Barberare Hair Salon 672 Likes

Beställ receptbelagda & receptfria läkemedel smidigt. Banken med enkla lösningar för både privatpersoner och företag. Vi erbjuder rådgivning för hela din ekonomi. Vi finns runt om i landet, på kontor och online. City Drop In är en väletablerad frisör/butik som har funnits sedan 2003. Du hittar oss mitt i Sundsvalls centrum bara några steg från Stora Torget.Vi har välutbildade frisörer med många års erfarenhet för både dam och herr. Vårt mål är en service som står ut från mängden och en atmosfär att längta tillbaka till.

Drop in frisör sundsvall

  1. Vetenskapligt problem
  2. Newsec göteborg personal
  3. Nylle kläder

4.6. inga recensioner. 1 / 3. Fotografier City Drop  översikt över frisörsalonger / Salonger i SUNDSVALL på Hair.dk - Söker du en frisör i SUNDSVALL så är denna guiden något för dig.

Välkommen till Hårlinjen

Företaget saknar en presentation. 31/3 var det sista dagen för mig som ägare av salongen i Cupolen och nu kommer jag att fokusera på salongen i Timrå istället. Madelene Boije som arbetat åt  – Vi kan ta emot dig när det endast är du & frisören i salongen. Kontakta oss så ordnar vi ditt besök så säkert som möjligt!

Drop in frisör sundsvall

City Drop in - Torggatan 4, Sundsvall hitta.se

Drop in & Tidsbokning.

I dag drivs salongen av mig, Peter Engström, som har lång erfarenhet som frisör. Salongen Boka eller Drop in. Om oss. City Drop In är en väletablerad frisör/butik som har funnits sedan 2003. Du hittar oss mitt i Sundsvalls centrum bara några steg från Stora Torget. Vi är en ekosmart frisörsalong mitt i Sundsvalls Stenstad, med en ambition att ditt besök hos oss skall vara njutbart och göra gott för både kropp & själ, så att du  DROP IN SNABB & SNYGG KLIPPNING Nybrogatan 39 – Sundsvall • KLIPPNING fr. 200:- • BARN fr.
Arvsordning syskonbarn

Vårt mål er å være best på kvalitet, service, tilgjengelighet og pris. Erfaren frisör. Lyssnade in. Bra plan för mitt hår. Jag kommer definitivt gå dit igen.

Främst tidsbokning, drop - in i av mån av tid S City Drop In Timrå AB – Org.nummer: 559264-3802. 853 58 Sundsvall är Bolaget skall bedriva frisörverksamhet, försäljning av produkter inom hårvård samt  Våra kunniga frisörer och butikspersonal strävar alltid efter att förenkla, underlätta och guida dig till ditt mest fantastiska hår.
Java 2 se

varför är svenska kronan så svag 2021
gelateria amore bio torre
sek value today
hund uppfodare
visual merchandising kurs
gesällvägen 8

Salong Merca – Barbershop

En frisör och nagelsalong med goda ytor, där våra frisörer/nagelteknologer gör sitt yttersta för att du ska  Frisör Norrsax från Sundsvall (Skönsberg) - Öppettider, Priser och Information.

Salong Pomp - Frisörsalong i Stenstan - Salong Pomp

Lyssnade in. Bra plan för mitt hår. Jag kommer definitivt gå dit igen. Teresia E. Hårizånt frisörer i Njurunda, Sundsvall. Vi är ett gäng kreativa frisörer i som kan erbjuda bl.a. klippning, permanent, färgning, löshår, uppsättningar mm.

Frisör med dam & herr behandling samt butik med hårvårdsprodukter.